UWAGA!!!
Z wnioskiem o wpisanie na listę członków można wystąpić dopiero po uzyskaniu elektronicznego wpisu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane w GUNB (https://e-crub.gunb.gov.pl/)
Wniosek wraz z załącznikami o wpis na listę członków LOIIB prosimy przesyłać w formie skanów na adres e-mail Izby (lub@piib.org.pl) lub pocztą. W odpowiedzi na e-mail dostaną Państwo numery indywidualnych kont bankowych po otrzymaniu których należy opłacić składki.
Aby zostać członkiem izby należy:
1) Złożyć do izby kompletny wniosek o wpis na listę (wniosek + uprawnienia )
2) Po złożeniu wniosku izba dokonuje rejestracji i zakłada indywidualne konta bankowe
3) Po otrzymaniu kont należny opłacić składki i wpisowe w celu przyjęcia w poczet członków izby
4) Po dokonaniu płatności należny dosłać potwierdzenia opłat, które zostaną dołączone do złożonego wniosku.
Osoby ubiegające się o przyjęcie do LOIIB składają następujące dokumenty:
Dokumenty można składać osobiście w siedzibie Izby lub przesłać pocztą bądź faksem: (81) 534-78-12 (oryginały uprawnień budowlanych wydane przez inne organy niż LOIIB należy przedłożyć osobiście).
Wniosek o wpisanie na listę LOIIB: